Skip to content

Nota Bene

30 augusti, 2011

Ja, ja det kommer komma ett något seriösare inlägg om ett tag som inte handlar om att jag ogillar Stockholms kollektivtrafik tillika kungahus. Ska bara finnas tid också.

Likväl. Det som du, käre läsare, här ska bli informerad om är att jag har en vän (flera faktiskt) och just den här har alldeles nyligen börjat blogga. Inläggen är koleriska, polemiska och raljanta – lite grann som mina egna alltså.

Min flickvän informerar dock om att det är lite mer fotboll på hans blogg bara.

Så stöd ett nytillskott till bloggosfären.

Tack.

One Comment leave one →
  1. bucharga permalink
    30 augusti, 2011 22:06

    Gillar beteckningen herrn har gett mig! Germanofil idiot är ju i alla fall det minsta som jag är! Skål och hej så ses vi imorgon:)

Kommentera

