Skip to content

Vad som sägs i sömnen (med klar och tydlig stämma).

20 september, 2012

Jag har retat min flickvän hela veckan för att hon sa följande i sömnen:

Ugglor! Ugglorna, de kommer nu! De sparar alltid dem till sist.”

Hon har dock fått sin revansch eftersom jag sa detta i natt:

Nu ska vi föreläsa i Denver… ziip…booom…dott…lok… Jag är en blomma, en blomma.”

2 kommentarer leave one →
  1. Gustaf permalink
    20 september, 2012 19:02

    Sömn kan vara ett otyg, som om man inte gör bort sig nog i vaket tillstånd… För egen del brukar jag mest, halvt sovandes och skräckslagen, kravla över till min sambo och berätta att jag drömt om spindlar och fråga om vi kan tända och se så att de inte är kvar. Det kan vi aldrig.

Kommentera

