Skip to content

Nota bene 3: Headers

2 januari, 2013

Som sagt är jag i Berlin och dagen skulle för både mig och min flickvän bli en pluggdag p.g.a. vädret.

Vi tyckte båda att vi hade mycket att göra.

Det visade sig att hon hade mycket att göra.

Så när jag var färdig med min lilla arbetsbörda satte jag mig och började strula runt med sidhuvudet på bloggen (det är mycket coolare att göra poänglösa och patetiska saker i Berlin än i Linköping).

Sålunda: det blev fem nya headers som tydligen ska visas slumpmässigt. Jag tycker de blev ganska fina. Motiven är allehanda historiska bilder ihopklippta till små osammanhängande kollage.

Hoppas läsaren uppskattar dessa.

Ja, jag vet att detta är det i särklass mest poänglösa och narcissitiska jag någonsin publicerat.

Och ja, kärnvapenexplosionen kanske var att ta i en smula.

UPPDATERING: så här roligt har jag inte haft sen jag konfirmerades. Det blev ytterligare sex headers.

2 kommentarer leave one →
  1. 2 januari, 2013 20:59

    Efter att ha uppdaterat sidan x antal gånger kan jag konstatera att det hela blev mycket stiligt. Bra bilder i bra kombinationer. Även jag försökte mig på det här med headers för ett tag sedan. Experimentet slutade med att jag helt sonika bytte till ett nytt tema. Det består av text. Bara text.

    • 3 januari, 2013 12:00

      Tack!

      Det är lite krångligt (tycker den tekniskt okunnige) men det är barnsligt kul.

Kommentera

