Skip to content

Men va faan…

13 augusti, 2013

Det här var ju lite irriterande. Jag noterade just att jag måste varit sömnig eller liknande när jag la upp appendix 1 – del 2. Det jag la upp var nämligen den ursprungliga kladden och inte den färdiga texten.

Det här är lite förargligt. Skillnaden mellan de två texterna är inte enorm men samtidigt så pass stor att jag känner mig tvungen att uppdatera inlägget.

Det är nu gjort. Den främsta skillnaden är att tonen är lite lättare (överste G har t.ex. inga Kadogos) i den nya versionen samt att den stämmer överrens med del 1 vad beträffar innehåll.

No comments yet

Kommentera

