Skip to content

Kort information

10 september, 2013

The Last of Us är ett bra spel.

Ja, jag vet att det har varit lite tyst på den här bloggen, och det kommer nog fortsätta att vara det ett tag till. Jag har nämligen fullt upp med att söka jobb, skriva personliga brev samt styra med ett lite halvhemligt projekt – vilket leder till att jag är sjukt trött på att sitta framför datorn och skriva.

Nästa inlägg kommer komma, men det kommer ta sin lilla tid – det kommer förmodligen handla om logistik.

Dock har jag kommit till en viktig insikt. Jag tror jag måste se Twilight-filmerna. Orsaken är följande klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=i7kT0qiv78s

Det där är förmodligen det roligaste som någonsin spelats in, överhuvudtaget.

7 kommentarer leave one →
  1. 10 september, 2013 11:04

    If you should succumb to the heretical messages in these broadcastings, prepare for the clergies descention upon thine door, for the purging of thine soul and the ultimate punishment of all Heretics. The Exterminatus of thine entire world.

  2. 10 september, 2013 11:59

    Åh herregud… Hur ska jag någonsin kunna uppskatta något annat efter detta?

    • 10 september, 2013 12:14

      Internethypotesen är att Michael Sheen som spelar den gnyende vampyren helt enkelt inte bryr sig, och eftersom han är den ENDE skådespelaren i Twilight som har varit Oscarnominerad är det ingen som vågar hejda honom.

  3. bucharga permalink
    10 september, 2013 21:16

    Spoony är helt inne på din linje att Michael Sheen citat: ”just don´t give a shit”. Den lilla filmsekvens ska ha varit det som räddade den sista Twilight-filmen för vår kära Spoony.

    • 11 september, 2013 09:54

      Det är väl den enda rimliga förklaringen till det där… Skrattet.

      • bucharga permalink
        11 september, 2013 15:56

        Hahaha, han borde fått en Oscar för det!!!

Kommentera

